Mladinski inkubator

TikTok za tvoj biznis

V četrtek, 6. maja, od 13. do 16. ure, preko spleta

Ljubljanski univerzitetni inkubator organizira brezplačno delavnico, kako uporabiti TikTok za trženje. Delavnica je namenjena potencialnim podjetnikom, startupovcem in vsem, ki vas zanima podjetniška pot.

 

Kaj je TikTok?

TikTok je trenutno najhitreje rastoče družbeno omrežje. TikTok je namenjen ustvarjanju in deljenju kratkih videov (15 do 60 sekund). TikTok družbeno omrežje je izjemno popularno med mladimi. Število mesečnih uporabnikov že presega Twitter, Snapchat, LinkedIn...

 

Možnosti trženja na TikToku so v ogromnem porastu, saj povezuje blagovne znamke z njihovimi bodočimi uporabniki in ciljno skupino, na katero imajo mladi uporabniki vpliv – njihovimi starši.

 

Prijavi se!

Na delavnico se prijaviš tako, da izpolniš e-prijavnico.

Delavnica bo v četrtek, 6. maja, od 13.00 do 16.00 ure. Potekala bo preko spleta. Udeležba je brezplačna.

 

Vsebina delavnice:

Na delavnici boš spoznal_a temelje delovanja TikToka za poslovno uporabo.

  • Kaj je TikTok in kako se razlikuje od drugih družbenih omrežij?
  • Kako deluje TikTok algoritem?
  • Zakaj sta tako pomembna zvok in glasba?
  • Video marketing nove generacije – dinamičen, kratek, zabaven, podprt s popularno glasbo in v pokončnem formatu.
  • Kako graditi znamko in jo približati novim generacijam?
  • Kje se skrivajo priložnosti zate in tvoje podjetje?
  • Kako se TikTok iz platforme za zabavo spreminja v platformo za navdih in nakupe (prihajajo shopping ads)?
  • Kako podjetja (od majhnih do velikih) uspešno uporabljajo TikTok?
  • Ali TikTok pomeni (počasen) konec Instagrama?
  • Kako postati in ostati viden s pomočjo skrbno izbranih hashtagov?
  • Primeri dobrih praks

 

Kdo bo vodil delavnico?

Delavnico bo vodil Zoran Bosančić, lastnik in soustanovitelj digitalne marketinške agencije, pri kateri dela z znamkami kot so A1, Aquafresh, BMW, Cedevita, Cisco, Gorenjka, mBills, MINI, Peugeot, idr. Več kot 6 let je predaval tudi na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, kjer je bil vodja seminarjev za predmete Integriran proces vstopa na trg, Integrirano trženje, Strateško trženje, Strateški trženjski management in Services Marketing, sedaj pa največ pozornosti posveča družbenim omrežjem ter vsebinskemu in strateškemu marketingu.

 

 

Več informacij:

Ljubljanski univerzitetni inkubator

01 620 34 80 ali info@lui.uni-lj.si

Vir:
LUI

 

 

Nazaj
Kako tržiti na TikToku? Prijavi se na delavnico Ljubljanskega univerzitetnega inkubatorja TikTok za moj biznis.

Kako tržiti na TikToku? Prijavi se na delavnico Ljubljanskega univerzitetnega inkubatorja TikTok za moj biznis.

Zadnje objavljeno

Razpisi in natečaji Ustvarjaš gif animacije? Prijavi se na 9. mednarodni festival GIFEST!

Natečaj za 9. festival GIFEST

Ustvarjaš gif animacije? Prijavi se na mednarodni natečaj za 9. ...

Aktualno Pridi na trening asertivnosti!

Udeleži se treninga asertivnosti! Postavi se zase in upoštevaj sogovornike.

Osvoji veščino odkritega izražanja lastnega mnenja, prepričanj, ...

Dogodki za mlade

31
Maj
2021
od 19.30 do 21.00 ure Izobraževanje

Šest klobukov razmišljanja

Spletno srečanje

24
Maj
2021
od 19.30 do 21.00 ure Izobraževanje

Šest klobukov razmišljanja

Spletno srečanje

Naša spletna stran uporablja piškotke, ki se naložijo na vaš računalnik. Ali se za boljše delovanje strani strinjate z njihovo uporabo?

Več o uporabi piškotkov

Uporaba piškotkov na naši spletni strani

Pravna podlaga

Podlaga za obvestilo je spremenjeni Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list št. 109/2012; v nadaljevanju ZEKom-1), ki je začel veljati v začetku leta 2013. Prinesel je nova pravila glede uporabe piškotkov in podobnih tehnologij za shranjevanje informacij ali dostop do informacij, shranjenih na računalniku ali mobilni napravi uporabnika.

Kaj so piškotki?

Piškotki so majhne datoteke, pomembne za delovanje spletnih strani, največkrat z namenom, da je uporabnikova izkušnja boljša.

Piškotek običajno vsebuje zaporedje črk in številk, ki se naloži na uporabnikov računalnik, ko ta obišče določeno spletno stran. Ob vsakem ponovnem obisku bo spletna stran pridobila podatek o naloženem piškotku in uporabnika prepoznala.

Poleg funkcije izboljšanja uporabniške izkušnje je njihov namen različen. Piškotki se lahko uporabljajo tudi za analizo vedenja ali prepoznavanje uporabnikov. Zato ločimo različne vrste piškotkov.

Vrste piškotkov, ki jih uporabljamo na tej spletni strani

Piškotki, ki jih uporabljamo na tej strani sledijo smernicam:

1. Nujno potrebni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo uporabo nujno potrebnih komponent za pravilno delovanje spletne strani. Brez teh piškotov servisi, ki jih želite uporabljati na tej spletni strani, ne bi delovali pravilno (npr. prijava, nakupni proces, ...).

2. Izkustveni piškotki

Tovrstni piškotki zbirajo podatke, kako se uporabniki vedejo na spletni strani z namenom izboljšanja izkustvene komponente spletne strani (npr. katere dele spletne strani obiskujejo najpogosteje). Ti piškotki ne zbirajo informacij, preko katerih bi lahko identificirali uporabnika.

3. Funkcionalni piškotki

Tovrstni piškotki omogočajo spletni strani, da si zapomni nekatere vaše nastavitve in izbire (npr. uporabniško ime, jezik, regijo) in zagotavlja napredne, personalizirane funkcije. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletni strani.

4. Oglasni ali ciljani piškotki

Tovrstne piškotke najpogosteje uporabljajo oglaševalska in družabna omrežja (tretje strani) z namenom, da vam prikažejo bolj ciljane oglase, omejujejo ponavljanje oglasov ali merijo učinkovitost oglaševalskih akcij. Tovrstni piškotki lahko omogočajo sledenje vašim akcijam na spletu.

Nadzor piškotkov

Za uporabo piškotkov se odločate sami. Piškotke lahko vedno odstranite in s tem odstranite vašo prepoznavnost na spletu. Prav tako večino brskalnikov lahko nastavite tako, da piškotkov ne shranjujejo.

Za informacije o možnostih posameznih brskalnikov predlagamo, da si ogledate nastavitve.

Upravljalec piškotkov

Občina Šentjur