Razpisi in natečaji

Natečaj za 12. Plaktivat: "Kriza medijev"

Namenjen: vsem

Datum objave razpisa: petek, 19. april 2019

Rok: petek, 10. maj 2019, do 23:59

Tam-Tam Inštitut v sodelovanju z Radiem Študent objavlja 12. mednarodni natečaj Plaktivat za oblikovanje mestnega plakata na temo "Kriza medijev".

 Povzetek besedila natečaja 

Množični mediji so v resni krizi. Količina medijev narašča, vse več je površinskih razlag in nekakovostnih vsebin. Z digitalno revolucije je v ospredje stopilo spletno novinarstvo, ki prezentacijo postavlja na mesto pred vsebino. Čedalje večja odvisnost medijev od trga se zrcali v domiselnih inovacijah prikritega oglaševanja, ki z izpopolnjeno učinkovitostjo brišejo mejo med komercialnimi in uredniškimi vsebinami. Ker posamezniki novice vse bolj, v nekaterih primerih tudi izključno, spremljajo preko družbenih omrežij, je "kriza medijev" aktualna kot še nikoli.

S spremembo strukture medijev, se raven informiranosti zmanjšuje, vzporedno s tem pa se zmanjšuje tudi kritičnost do medijskih vsebin. Verjamemo vsemu, kar preberemo in zahtevamo hitre, površne razlage kompleksnih problemov. Vedno lahko najdemo razlago, ki se sklada z našim svetovnim nazorom. Do medijskih vsebin, ki degradirajo tudi novinarstvo, imamo nekritičen odnos. Brez angažirane javnosti pa ni potrebe po angažiranih medijih.
 

 Cilj natečaja: 
Z akcijo želijo posameznike spodbuditi k bolj kritičnemu spremljanju informacij, ki nam jih servirajo množični mediji. Posameznike želijo spodbuditi k akciji, da z uporabo zapisa #fastfoodnovica označijo sporno medijsko vsebino na družbenih omrežjih Facebook, Instagram in Twitter in tako prispevajo k večjemu zavedanju problematike.
 

 Kdo lahko sodeluje? 
Prijava na natečaj je brezplačna. Natečaj je namenjen vsem ustvarjalcem, tako posameznikom kot agencijam oz. pravnim osebam, ki želijo soustvarjati skupni življenjski prostor. Z oddajo plakata na natečaj ustvarjalci pristanejo na vsa njegova določila, tako tista, ki so razvidna iz natečaja kot tista, o katerih je mogoče sklepati.
 

 Nagrade: 

  • Zmagovalni plakat bo natisnjen in javno objavljen na 500 Tam-Tam plakatnih mestih po Sloveniji.
  • Prijavljen bo v tekmovalne dele festivalov Slovenski oglaševalski festival SOF in Bienale slovenskega oblikovanja Brumen.
  • Zmagovalec prejme Plaktivatov Megafon in zmagovalno plaketo.
  • Vsi prijavitelji prejmejo plaketo o sodelovanju, ki jo podeli organizator Plaktivata, Tam-Tam Inštitut.

Komisija si pridržuje pravico, da izbere tudi dve ali več zmagovalnih rešitev.
Rezultat natečaja bo objavljen v začetku junija 2019 na spletni strani in družbenih omrežjih Tam-Tam Inštituta.
 

 Rok in način prijave: 
Rok za oddajo plakatov je petek, 10. maj 2019, do 24.00 ure. Upoštevane bodo vse prijave, ki bodo oddane v predpisanem roku.

Prijava na natečaj je možna izključno preko e-prijavnega obrazca, ki je vstopna točka za vse udeležence. Da bo prijava veljavna, je v prijavnici potrebno izpolniti vsa polja, označena z zvezdico, in pripeti pravilne formate in velikosti plakatov:

1. naslov_plakat-tisk (v formatu PDF, glej predlogo in navodila – tisk),
2. naslov_plakat-komisija (v formatu JPG, glej predlogo in navodila – komisija).

Prijavitelj lahko odda največ 5 plakatov.
 

 Usmeritve za oblikovanje plakatov: 
Kreativna rešitev plakata mora vključevati "call to action" povezan z aktivacijo preko zapisa #fastfoodnovica.

Kreativna rešitev mora biti ustvarjena za format Tam-Tam mestnih plakatov. Še posebej imejte v mislih, da so mestni plakati zunaj, na ulici, zato plakat oblikujte tako, da bo v množici vidnih stimulacij, ki jih srečamo na ulici, le-ta opazen, čitljiv in sporočilen. Razmislite, kaj pomeni, da mestne plakate običajno opazimo najprej z razdalje nekaj metrov (približamo se jim kasneje) kako pritegniti pozornost, koliko besedila plakat prenese, itd.

Zaradi 22. in 23. člena Zakona o rabi slovenščine mora biti besedilo na mestnem plakatu, ki je umeščen v javni prostor, napisano v slovenskem jeziku oz. različica v slovenščini ne sme biti manj poudarjena kot besedilo v tujem jeziku.

Prav tako je v kreativno rešitev potrebno vključiti predpisano celostno podobo projekta Plaktivat, tj. vnaprej pripravljeno podlago z nogo in logotipi.
 

 

  

  -

 
 

.

 
 Tam-Tam Inštitut
 plaktivat@tam-tam.si
 
 http://tam-tam.si/plaktivat12/

 

Zadnje objavljeno

Mladinski inkubator Te zanima naravoslovje? Prijavi se na poletno raziskovalno šolo.

Poletna raziskovalna šola na Kemijskem inštitutu

Na Kemijskem inštitutu vabijo dijakinje in dijake gimnazij in srednjih ...

Mladinski inkubator Izmenjava na Poljskem, prijave do 18. 5. 2025

Mladinska izmenjava na Poljsko - Dynamo Euro

Zavod AGPA (Agencija za Promocijo Gibalnih Aktivnosti) išče 5 ...

Dogodki za mlade

SHIFT + A